Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

דוריה למפל : המבט עובר לדוריה - דוריה למפל, מגישת מהדורת החדשות של כאן 11, הודיעה כי תפרוש מתפקידה בסוף אוגוסט הקרוב, לאחר שנתיים וחצי שבהן הגישה את המהדורה.

דוריה למפל : המבט עובר לדוריה - דוריה למפל, מגישת מהדורת החדשות של כאן 11, הודיעה כי תפרוש מתפקידה בסוף אוגוסט הקרוב, לאחר שנתיים וחצי שבהן הגישה את המהדורה.. אייל בן יעיש, חדשות 2). בראיון אישי וראשון חשפה דוריה למפל את טראומת הילדות המכוננת (בגלל זה לא הייתי בטוחה שאני רוצה ילדים) ואת תובנות הזוגיות עם איש התקשורת אבי משולם, שהיה הבוס שלה (הוא תיקן אותי בהרבה מובנים. למפל תפרד מתפקידה בסוף חודש אוגוסט. דוריה למפל יצרה בתוך מספר שנים סגנון ייחודי ואיכותי, המשלב בין. למפל תחליף את גאולה אבן־סער, שהגישה את המהדורה המרכזית של התאגיד ממאי 2017.

שינויים בחברת החדשות של ערוץ 2. התכנית משודרת ברשת 13 בלבד, ולאחר שקשת בחרה שלא להעביר אליה את התכנית. האהבה לשמח ולארח והרצון להתחדש ולרגש הולידו חוויה, שמזניקה את עולם האירועים לגבהים חדשים. טרם ידוע מי יחליף אותה. מהרצון לחוות כמה שיותר ולהרגיש שהכל פתוח, הכל אפשרי.

תאגיד כאן התנצל על שידור הריאיון עם אביעד משה החשוד ...
תאגיד כאן התנצל על שידור הריאיון עם אביעד משה החשוד ... from kassit.co.il
למפל תחליף את גאולה אבן־סער, שהגישה את המהדורה המרכזית של התאגיד ממאי 2017. הגישה את התוכנית לילה טוב ישראל של חברת החדשות בערוץ רשת 13. הלכתי על ביסלי גריל 2. ומיד אחריו, כאמור, התחלה חדשה נוספת: האם בקרוב נוכל לאבחן מחלות באמצעות זיהוי קולי? חילופים בכיסא הזה אינם נפוצים מדי. מחפש את הכתבות שקשורות ישירות לנושא. למפל תפרד מתפקידה בסוף חודש אוגוסט.

התגוררה עם אמה ברמת גן עד גיל 6, אז עברו לתל אביב.

רציתי לשמוע מגנץ על הגירעון ותפיסת עולמו הכלכלי. התגוררה עם אמה ברמת גן עד גיל 6, אז עברו לתל אביב. דוריה למפל יצרה בתוך מספר שנים סגנון ייחודי ואיכותי, המשלב בין. הגישה את התוכנית לילה טוב ישראל המהדורה המרכזית (מגישה מחליפה) ומהדורת חדשות סוף השבוע של חברת החדשות. מהרצון לחוות כמה שיותר ולהרגיש שהכל פתוח, הכל אפשרי. למפל תפרד מתפקידה בסוף חודש אוגוסט. חדשות הערב בהגשת דוריה למפל, כל ערב בשעה 20:00. למפל תחליף את גאולה אבן־סער, שהגישה את המהדורה המרכזית של התאגיד ממאי 2017. דוריה למפל תיכנס לבידוד לאחר שנחשפה לעובד בתאגיד שנדבק בקורונה. הלכתי על ביסלי גריל 2. מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11, כל הדיווחים, הפרשנויות, והכותרות שעשו את היום, והסיפורים שכולם ידברו עליהם מחר. טרם התווספו הודעות לעיתונות מטעם דוריה למפל למאגר הארצי. דוריה למפל היא מגישת טלוויזיה ועיתונאית ישראלית, מגישת חדשות הערב בערוץ כאן 11.

האהבה לשמח ולארח והרצון להתחדש ולרגש הולידו חוויה, שמזניקה את עולם האירועים לגבהים חדשים. התגוררה עם אמה ברמת גן עד גיל 6, אז עברו לתל אביב. טרם התווספו הודעות לעיתונות מטעם דוריה למפל למאגר הארצי. התגוררה עם אמה ברמת גן עד גיל 6, אז עברו לתל אביב. דוריה למפל, מגישת מהדורת החדשות המרכזית של כאן, הודיעה על פרישה.

‫דוריה למפל (34) ואבי משולם (40). דוריה... - טיים אאוט תל ...
‫דוריה למפל (34) ואבי משולם (40). דוריה... - טיים אאוט תל ... from lookaside.fbsbx.com
חילופים בכיסא הזה אינם נפוצים מדי. אייל בן יעיש, חדשות 2). הייתי שמחה ללכת על תפוצ׳יפס הלא הוא החטיף המושלם אבל לא היה 3. בין העובדים גם מגישת מהדורת 'חדשות הערב' דוריה למפל. בנוסף, תגיש למפל בקביעות את מהדורת חדשות השבת. דוריה למפל יצרה בתוך מספר שנים סגנון ייחודי ואיכותי, המשלב בין. מעקב מדיה אינטרנטית דוריה למפל. למפל תחליף את גאולה אבן־סער, שהגישה את המהדורה המרכזית של התאגיד ממאי 2017.

ומיד אחריו, כאמור, התחלה חדשה נוספת:

טרם התווספו הודעות לעיתונות מטעם דוריה למפל למאגר הארצי. בנוסף, תגיש למפל בקביעות את מהדורת חדשות השבת. זו היתה תקופה מעניינת ומאתגרת עבורי. דוריה למפל, מגישת המדורה המרכזית בערוץ כאן 11, פורשת מתפקידה לאחר כשנתיים וחצי. מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11, כל הדיווחים, הפרשנויות, והכותרות שעשו את היום, והסיפורים שכולם ידברו עליהם מחר. By ‎שלוק‎ · updated about 5 months ago. התגוררה עם אמה ברמת גן עד גיל 6, אז עברו לתל אביב. התגוררה עם אמה ברמת גן עד גיל 6, אז עברו לתל אביב. דוריה למפל היא מגישת טלוויזיה ועיתונאית ישראלית, מגישת חדשות הערב בערוץ כאן 11. דוריה למפל, מגישת מהדורת החדשות של כאן 11, הודיעה כי תפרוש מתפקידה בסוף אוגוסט הקרוב, לאחר שנתיים וחצי שבהן הגישה את המהדורה. דוריה למפל תיכנס לבידוד לאחר שנחשפה לעובד בתאגיד שנדבק בקורונה. בין העובדים גם מגישת מהדורת 'חדשות הערב' דוריה למפל. דוריה למפל מתקדמת, וצפויה להשתלב בהגשת מהדורת החדשות המרכזית במהלך השנה הקרובה, אחרי יציאת יונית לוי לחופשת לידה.

זו היתה תקופה מעניינת ומאתגרת עבורי. טרם התווספו הודעות לעיתונות מטעם דוריה למפל למאגר הארצי. הגישה את התוכנית לילה טוב ישראל של חברת החדשות בערוץ רשת 13. דוריה למפל היא מגישת טלוויזיה ועיתונאית ישראלית, מגישת חדשות הערב בערוץ כאן 11. חילופים בכיסא הזה אינם נפוצים מדי.

דוריה למפל תגיש את המהדורה המרכזית בכאן במקום גאולה אבן ...
דוריה למפל תגיש את המהדורה המרכזית בכאן במקום גאולה אבן ... from img.haarets.co.il
שינויים בחברת החדשות של ערוץ 2. דוריה למפל יצרה בתוך מספר שנים סגנון ייחודי ואיכותי, המשלב בין. למפל תחליף את גאולה אבן־סער, שהגישה את המהדורה המרכזית של התאגיד ממאי 2017. בנוסף, תגיש למפל בקביעות את מהדורת חדשות השבת. בראיון אישי וראשון חשפה דוריה למפל את טראומת הילדות המכוננת (בגלל זה לא הייתי בטוחה שאני רוצה ילדים) ואת תובנות הזוגיות עם איש התקשורת אבי משולם, שהיה הבוס שלה (הוא תיקן אותי בהרבה מובנים. דוריה למפל מתקדמת, וצפויה להשתלב בהגשת מהדורת החדשות המרכזית במהלך השנה הקרובה, אחרי יציאת יונית לוי לחופשת לידה. מחפש את הכתבות שקשורות ישירות לנושא. מעקב מדיה אינטרנטית דוריה למפל.

מחפש את הכתבות שקשורות ישירות לנושא.

טרם התווספו הודעות לעיתונות מטעם דוריה למפל למאגר הארצי. למפל תפרד מתפקידה בסוף חודש אוגוסט. מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11, כל הדיווחים, הפרשנויות, והכותרות שעשו את היום, והסיפורים שכולם ידברו עליהם מחר. למפל תיכנס לכאן במקומה של גאולה אבן סער, שכזכור שעזבה את תפקידה בשידור חי, בעקבות הקדמת הבחירות וחזרתו של בעלה, גדעון סער לפולטיקה. טרם ידוע מי יחליף אותה. דוריה למפל תיכנס לבידוד לאחר שנחשפה לעובד בתאגיד שנדבק בקורונה. דוריה למפל עוזבת את חברת החדשות ותגיש מחודש מרץ את מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11 מחודש מרץ. הייתי שמחה ללכת על תפוצ׳יפס הלא הוא החטיף המושלם אבל לא היה 3. By ‎שלוק‎ · updated about 5 months ago. רציתי לשמוע מגנץ על הגירעון ותפיסת עולמו הכלכלי. ומיד אחריו, כאמור, התחלה חדשה נוספת: התגוררה עם אמה ברמת גן עד גיל 6, אז עברו לתל אביב. מתחם דוריה נולד מתוך הסקרנות והתשוקה שלנו לחדש, לגלות וליצור.